Subject: Rail Baltica Kangru liiklussõlme rajamise ehitusloa menetlusse kaasamine
From: "Andres Urm" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jul 2024 21:29:43 +0300

Tere

Olete 04.07.2024.a kirjaga nr 8-1/21-024/11823-1 esitanud Tallinna
Transpordiametile arvamuse avaldamiseks Rail Baltica Kangru liiklussõlme
rajamise ehitusloa eelnõu.

Kaaskirjas mainite, et ehitusluba antakse Kiili ja Saku valla alale
kavandatavale Kangru liiklussõlme teede osale. Tallinna linna alale
kavandatavale teede osale ja Kangru liiklussõlme tehnovõrkude ehitusloa
menetlused viib läbi Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet.
Eeltoodust lähtuvalt palute tagasiside andmisel projekti seletuskirjas ja
joonistel toodud Tallinna linna osa jätta tähelepanuta.

Tutvunud ehitusloa eelnõuga ning arvestades asjaolu, et vahetult linna
haldusterritooriumi piiril kavandatav ehitustegevus avaldab otsest mõju
Viljandi mnt liikluse toimivusele, teeme ettepaneku täiendada ehitusloa
kõrvaltingimusi järgnevalt tooduga:

Ehitusaegse liikluskorralduse projekteerimisel teha koostööd Tallinna
Transpordiametiga.

Tervitades

Andres Urm

liiklusosakond

osakonna juhataja ameti juhataja ülesannetes

Vabaduse väljak 10, 10146 Tallinn

640 4999

5306 8225